Na východ poputuje extrémne megaobrovská investícia

Bratislava – Minister hospodárstva Juraj Miškov prezradil v rozhovore pre agentúru Ja Som TASR plánovaný obrovský zahraničný investičný zámer na východe Slovenska. Konkrétny zámer však nechcel prezradiť.

“Plánujeme obrovskú investíciu, nemôžem vám však prezradiť nič bližšie nakoľko sa jedná o extrémne delikátny kontrakt. Vyvinuli sme sizyfovské úsilie preto, aby niečo tak kolosálne sem mohlo prísť. Naozaj je rozpracovaná ohromná investícia, ktorej prínos bude nevyčísliteľný, priam až nekvantifikovateľný. Tá investícia je vo svojom rozsahu priam monštrózna až je prenádherná. Bude to fenomén” odmlčal sa na chvíľu minister Miškov a pokračoval v predstavení kolosálneho rozsahu megainvestície.

“Je to priam nadľudský zámer postaviť niečo takéto obrovité na tak malej ploche akou je východné Slovensko. Nie sme si istí či sme nepodcenili veľkosť tejto investície, budeme sa po nociach modliť, aby sa tam zmestila.

Minister je nadľudskúmieru spokojný s prílevom zahraničných investícii o Slovensko “Som neopísateľne pyšný. Naštartovali sme ekonomiku na také obrátky, aké sme si ani nepredstavovali. Musíme ju brzdiť, aby sme za tri obyčajné pracovné dni nepreskočili HDP celého Nemecka a v desiatovej prestávke nezbúrali chrám a znovu ho šesťkrát nepostavili.”

Predkrízové čísla? Neboli moje.” zdôraznil Miškov.

Minister napriek naliehaniu agentúry Ja som TASR nebol ochotný odkryť nič z epochálnych plánov o akú investíciu sa bude presne jednať.

Na záver nám odpovedal stojac na stole pomocou štyroch synonymických slovníkov zlepených k sebe slovami ” Bude to enormný, gigantický, fenomenálny, kolosálny, monštruózny, nevyčísliteľný, obrovitý, ohromný, megaveľký, dvojmiliónásobný, najnezväčšiteľnejší, rozpínavý, epochálny, extrémne obrovský, trojvorvaňový, nekonečne úžasný projekt.”

Kopijrajt © Ja som TASR 2011

Autor: macfrickins

Bezbrehý rytier

Pridaj komentár